2009. okt. 17.

...Szeretlek...



Mért jó ez neked? Miért pont velem kell tenned?
Azt hiszed erős vagyok és csak játszol az érzelmeimmel.
Néha átölelsz és megcsókolsz...
Utána könnyedén eldobsz.
Napokig haragszol rám, ha mással beszélek,
Nem érted meg, hogy nekem csak Te kellesz.
Utána újra közeledsz felém,
Számodra ez meg sem törént...
Mintha minden a régi volna,
Odajössz hozzám és megcsókolsz lassan.
Mondd csak neked ez lenne a boldog kapcsolat?
Hogy ma még velem utána csak úgy ott hagysz???
Néha úgy érzem, hogy már nem bírom tovább, jobb lenne ha véget érne...
De utána rádöbbenek, hogy szeretlek és itt még nem lehet vége...
Kérlek ne félj attól, ami jó,
Én veled leszek bárhol, bármikor...
Persze, ha Te is akarod...
De tudom, hogy igen abból, ahogy a szemed ragyog.
Valamitől félsz és lassan rájöttem, hogy mi az,
Amit csak legbelül érzel, és ki nem mondasz...
A szemeid elárulnak, hisz látom rajtad,
Igen Én is szeretlek, mondd csak ki bátran...
Ki akarod mondani csak félsz, hogy elmenekülök,
De miért tenném, ha még ezek után is az öledben ülök.
Mélyen a szemembe nézel és megremeg a hangod,
Szeretlek kicsim, mostmár tényleg tudod...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése